Inspectorul de resurse umane, prin poziţia pe care o deţine în cadrul departamentului de resurse umane, participă activ la gestionarea resurselor umane prin implicarea directă în procesul prin care organizaţia îşi recrutează, angajează, derulează şi încetează raporturile de muncă cu salariaţii.
- domenii de competenţe specifice:
- întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului;
- organizarea recrutării şi selecţiei personalului;
- întocmirea dosarului de pensionare;
- întocmirea statului de plată pentru personalul încadrat;
- întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind contribuţiile la bugetul de stat.
- domenii de competenţe generale la locul de muncă:
- oferirea informaţiilor privind problemele de personal;
- planificarea activităţii proprii;
- administrarea bazei de date de evidenţă a personalului utilizând PC-ul.
- domenii de competenţe fundamentale:
- lucrul în echipă;
- dezvoltarea profesională.
Începe cursul chiar acum
FREE
Standard ocupational
Rolul resurselor umane pentru organizatie
Organizarea unei entitati
Etapele structurii organizatorice
Managementul strategic al necesarului de resurse umane în cadrul unei organizații
RECRUTAREA, SELECTIA, INCADRAREA SI INTEGRAREA ANGAJATILOR
Teste
Începe cursul chiar acum
FREE